Skip to main content

Analyse

Meten is weten

Doet jouw website wat je ervan verwacht?

Heb je enig idee wat je website jou oplevert? Wat zijn de kenmerken van je bezoekers? Waar komen ze je website binnen - en waar vertrekken ze? Levert je website nieuwe klanten op? En zo ja, welk percentage van je bezoekers worden klant? Met welk apparaat worden de meeste conversies behaald?

En... ben je tevreden?

Welke doelen heeft jouw website? Je komt alleen tot de antwoorden -en resultaten- door goede vragen te stellen. (Dat geldt bijvoorbeeld ook voor de totstandkoming van jouw perfecte website. Daarbij stellen we ook heel veel goede vragen vooraf.)

Heb je eenmaal een website dan wil je natuurlijk wel weten of hij doet wat je ervan mag verwachten. Dat doe je niet door aannames te doen. Dat doe je door te meten en analyseren.

zoeken

Meten, bijstellen... repeat

Je kunt enorm veel informatie verzamelen over het gedrag van je bezoekers. Natuurlijk gebeurt dat pas nadat ze jou daar toestemming voor hebben gegeven. Met die informatie kun je onderzoeken of, en in welke mate, de website bijdraagt aan jouw doelstellingen.

Uit ervaring weten wij dat veel websites data verzamelen over hun websitebezoekers. Jij doet dat nu misschien ook al. Maar... de meeste ondernemers doen niks met die informatie. Meest gehoorde redenen: de rapportages zijn te ingewikkeld, we hebben geen idee hoe we de website moeten verbeteren, en: het kost tijd. Herkenbaar?

Wat zou je ervan vinden als je heldere rapportages krijgt die laten zien of doelen worden gehaald? En wat als wij de verzamelde data vertalen naar concrete verbeterpunten?

Aanpak

We maken rapportages op maat, zodat je direct ziet dat de doelen worden gehaald. We vertalen ingewikkelde rapporten met data naar concrete verbetervoorstellen. En is er ruimte voor verbetering? Dan gaan we dat aanpakken. De verbetering kunnen we na verloop van tijd aantonen. Want dat doen we: meten, bijstellen, repeat.

Lijkt jou dit allemaal heel waardevol? Dat snappen we. Het is ook begrijpelijk als je hier zelf niet de tijd voor kunt vrijmaken. Daarom nemen dit specialistische werk graag uit handen.

Neem vandaag nog contact op met Maurice om te bespreken hoe we jouw website resultaten inzichtelijk gaan maken, en hoe we jouw website verbeteren aan de hand van feiten.